niedziela, 5 października 2014

TESTOWANIE

 MOJA PIERWSZA KAMPANIA  STREETCOM  - BALSAMY  PLAYBOY
 Moja pierwsza kampania do której zostałam wybrana po dość  długim oczekiwaniu .....to balsamy do ciała  Playboy  a konkretnie dwa rodzaje Playboy VIP i Playboy Play It Sexy.
W pakiecie testerki otrzymałam dwa duże balsamy  , czterdzieści próbek do rozdania znajomym , rodzinie ,sąsiadom ...  oraz informator i ulotki dla testujących .
Po zakończonym testowaniu mogę powiedzieć szczerze  że balsamy maja bardzo przyjemną konsystencję , bardzo dobrze nawilżają skórę  pozostawiając ją gładką i pachnącą nie podrażnia skóry. Bardzo ważne  jak dla mnie  że szybko się wchłaniają i nie pozostawiają tłustych plam na ubraniu dodatkowo są bardzo wydajne  w przystępnej cenie i dostępne w każdej drogerii ,supermarkecie. Bardzo praktyczne opakowanie  świetnie wyprofilowane nie wypada z dłoni  przy dozowaniu .Z tych dwóch balsamów Playboy VIP i Playboy Play It Sexy  zdecydowanie do gustu przypadł mi Playboy VIP o cudnym zapachu orchidei  zaś Playboy Play It Sexy otula zapachem wanilii.

3 komentarze:

  1. gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie miałam przyjemności brać udziału w tej kampanii a z chęcią przetestowałabym żele

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,uwielbiam zele pod prysznic..całkiem ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń