środa, 18 lutego 2015

MUFFINKI CZEKOLADOWE Z KAWAŁKAMI CZEKOLADY

    Muffinki  jak pamiętam  to bałam się je robić  wiec szłam na łatwiznę i piekłam te gotowe  z paczki .....pięknie i szybko rosły ale jeszcze szybciej opadały   :( więc  stwierdziłam ze to nie dla mnie . Ale mając dzieci zawsze dasz się namówić   na wspólne wypieki  :D Pierwszy raz wyszły mi tak cudne muffinki  wilgotne w środku  a na zewnątrz chrupiące :D

SKŁADNIKI :
280 gr mąki 
70 gr cukru pudru
160 ml mleka
2 jajka
120 gr czekolady 
2,5  łyżki kakao
1 łyżka cukru waniliowego
2 łyżeczki proszku do pieczenia
130 gr margaryny 

150 ml mleka
 WYKONANIE :
W jednej misce mieszam wszystkie suche składniki również czekoladę którą  nożem na desce kroję w drobniutkie kawałeczki . Na ogniu w  rondlu roztapiam margarynę jak już przestygnie dodaję mleko i dwa jajka roztrzepując dokładnie aby się połączyło wszystko.Na koniec wsypuje suche składniki i mieszam do połączenia składników .Gotową masę łyżeczką przekładamy do papilotek  do ok 3/4 wysokości papilotki
Wstawiamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika i pieczemy 25-30 minut .
                                                ŻYCZĘ SMACZNEGO 

1 komentarz: